الأربعاء 10 أغسطس 2022
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
عبدالرحيم علي
رئيس التحرير
داليا عبدالرحيم
رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
عبدالرحيم علي
رئيس التحرير
داليا عبدالرحيم

فضائيات

فيديو.. مصطفى فهمي: عيب أتكلم على واحدة ست ولغاية النهاردة ما اتكلمتش

مصطفي فهمي
مصطفي فهمي
تابع أحدث الأخبار عبر تطبيق google news

فجر الفنان مصطفى فهمي تفاصيل جديدة عن أزمتة الأخيرة مع طليقته الإعلامية فاتن موسى عقب خلافات كبيرة الفترة الماضية لافتا إلى أن هناك خطة كبيرة للهجوم عليا في السوشيال ميديا بشكل كبير للنيل من سمعتي وراحة بالي مقابل دفع أموال وهناك أطراف تقف خلف هذه الحملة.

وقال مصطفى فهمي خلال برنامج " الحكاية"، تقديم الإعلامي عمرو أديب، على فضائية ام بي سي مصر، مساء يوم الاثنين، عيب إني أتكلم على واحدة ست، ولغاية النهاردة ما اتكلمتش، وأنا مستحمل اللي بيتقال عليا فى السوشيال ميديا والقذف والسب، ولكن الموقف اللي حصل آخر مرة، هي إنها جابت بتوع أمن، وحطاهم في الشقة لمدة 12 أو 13 يوم.

وأشار فهمي، قولت أنا كمان هجيب بتاع أمن يمكن فيه حاجات بتخرج من الشقة، وبعد 48 ساعة، مشوا الجماعة بتوعهم، وفجأة بعدها بساعة أو نصف ساعة، جاءت محامية معاها ضابط من قسم الدقي، ادعوا أن شاب الأمن وحارس العمارة كانوا ماسكين سكاكين وسواطير وبيهددوها، وإني أنا المُحرِّض، وإنها مش هتطلع من الشقة.

وأردف الفنان مصطفى فهمي، راحوا للقسم وباتوا ليلة هناك ودا شيء لم أكن أتخيله، لأن الشاب يدرس في جامعة، والبواب شخص محترم، والناس كلها بتشهد له، ووالدة الشاب فى القسم جت ركعت على رجل المحامية، قالتلها: مليش دعوة، فقولت لأ، مش هسكت، لأن الادعاءات كلها كاذبة.