الخميس 23 سبتمبر 2021
رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحرير
عبد الرحيم علي
رئيس التحرير التنفيذي
داليا عبد الرحيم
رئيس مجلس الادارة والتحرير
عبد الرحيم علي
رئيس التحرير التنفيذي
داليا عبد الرحيم

البوابة ستار

اللي مالوش كبير| الحلقة 21.. "قدرية" تقدم عرضا لـ"غزل" في السجن

البوابة نيوز
تابع أحدث الأخبار عبر تطبيق google news
مفاجأة كبيرة شهدتها حلقة اليوم الاثنين، من مسلسل "اللي مالوش كبير"، حيث قامت قدرية "دينا فؤاد" بالذهاب إلى السجن ولقاء غزل "ياسمين عبد العزيز" في مواجهة مثيرة وصادمة، لتستنكر غزل زيارتها قائلة: "ايه اللي جابك!.. لترد عليها قدرية قائلة: أنا مش جايه أشمت أو أدعى عليكي علشان خربتي بيتي وخليتي جوزي يسيب ولاده".
وبنظرات غاضبة من غزل قالت: "مش حقيقي ومش هتكلم وانا في السجن في هذا الموضوع".
وتتصاعد المواجهة بين قدرية وغزل حيث قدمت قدرية عرض يساعد غزل على الخروج من السجن واظهار برأتها بشرط أن تطلب من الخديوي الخروج من حياتها ويعود لزوجته واولاده.
وردت غزل عليها قائلة: "لو ليا نصيب اني اخرج من السجن هخرج بيكي أو من غيرك، وعلي العموم وقتها هقول له يرجع ليكي ولعيالك بس مش هاقدر اقول حاجه مش حاسه ومش هاقدر انسي ان الخديوي وقف جنبي وساعدني"، لتشتعل المواجهة بتهديد قدرية لغزل: "يبقي مش هتخرجي من السجن".
وعندما علم الخديوي بزيارة قدرية لغزل في السجن ذهب إلى منزلها وقام بتهديدها في وجود والدها وتوعدها بانها لو اخر ست في الدنيا مش هيرجع لها لترد قدرية بنبرة غاضبة ورحمة امي مش هرجعلك تاني ليسقط والدها في نهاية المشهد مغشي عليه بعد اهانة الخديوي له.
ويشارك في بطولة مسلسل "اللى مالوش كبير" النجوم ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضى ودينا فؤاد، وخالد الصاوى محمود حافظ، دنيا عبد العزيز، أحمد عبد الله محمود، أحمد سعيد عبد الغنى، إيمان السيد، بدرية طلبة، عايدة رياض، وعدد كبير من نجوم الشباب، وتأليف عمرو محمود ياسين وإخراج مصطفى فكرى
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiG6L3krq7wAhWJEBQKHTo2AEcQwqsBegQICRAB&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DncMDFlAtY10&usg=AOvVaw29wB-ey81pVe39v60t9kW_
https://m.youtube.com/watch?v=WM7960EgNxc